Potrebujete poradiť?
Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme! Stačí nám napísať, a do 24 hodín sa vám ozveme, nech ste kdekoľvek. Predtým, než nás kontaktujete, pozrite si našu sekciu FAQ umiestnenú nižšie – možno tam nájdete odpoveď hneď a bez čakania.
+421 911 245 254
Pon – Pia / 8h – 17h
FAQ
Tu nájdete najčastejšie kladené otázky a odpovede.
1. Ako si môžem prenajať powerbanku?
1. Stiahnite si aplikáciu BatteryBox
2. Vyberte spôsob platby
3. Naskenujte QR kód a vezmite powerbanku
4. Powerbanku môžete vrátiť v ktorejkoľvek stanici BatteryBox vo vašom meste
2. Ako nájdem kde sa nachádza BatteryBox?
V aplikácii BatteryBox nás nájdete na mape. Ak chcete vidieť najbližšiu lokalitu, v našom prehliadači hore vám zobrazí všetky prevádzky BatteryBox vo vašej blízkosti.
3. Ako sa používa powerbank?
1. Vezmite si powerbanku
2. Vyberte nabíjací kábel a pripojte telefón alebo zariadenie
3. Ak sa powerbanka nezapne automaticky, stlačte tlačidlo Power on na pravej strane.
Powerbanka sa po zapnutí na koncovej ploche hore rozsvieti zelenou farbou.
4. Ako môžem powerbanku vypnúť?
Vypne sa automaticky po 10 sekundách.
5. Ako môžem powerbanku vrátiť?
1. Uložte káble na miesto
2. Vložte powerbanku späť do nabíjacej stanice
3. Robotický hlas potvrdí „RENT SUCCESS“ (Vypožičanie úspešné)
4. Potvrdenie objednávky sa zobrazí v aplikácii
Všetky powerbanky je možné vrátiť v ktorejkoľvek stanici BatteryBox na Slovensku.
6. Koľko to stojí?
7. Ako zaplatím?
Platbu si môžete zvoliť v aplikácii prostredníctvom MobilePay alebo platobnej karty / ApplePay / GooglePay.
Po vrátení powerbanky do stanice sa suma odpočíta z vašej karty.
8. Môžem platiť v hotovosti?
Nie.
Platby je možné z bezpečnostných dôvodov vykonávať len v aplikácii prostredníctvom MobilePay / ApplePay / GooglePay alebo platobných kariet.
9. Ako dlho trvá plné nabitie?
S funkciou Fast Charge pomerne rýchlo! Avšak v závislosti od toho, akú veľkú batériu máte, si ľahko vystačíte len s 30 minútami nabíjania.
Za 30 minút nabijete o 30-40 % viac batérie.
10. Môžem nabíjať viacero telefónov z tej istej powerbanky?
Áno, môžete! Ale nabíjanie bude výrazne pomalšie.
11. Môžem nabíjať aj iné zariadenia?
ÁNO!
Powerbanky sa dodávajú so zabudovanými káblami – MicroUSB, USB-C a Lightning, ktoré sú vhodné pre všetky telefóny, slúchadlá, iPady, bežecké hodinky atď.
12. O aký typ powerbanky ide?
Ide o rýchle nabíjačky s funkciou Fast Charge.
5000mAh 3,7V 18,5Wh
Vstup: DC 5V = 2A
Výstup: DC 5V = 2,1A
Získate o 30-40 % viac batérie len za 30 minút nabíjania.
13. Môžem vidieť, koľko energie zostáva v powerbanke?
Na konci powerbanky sa nachádza kontrolka, ktorá ukazuje, koľko energie zostáva.
Nabíjacia stanica vysunie len powerbanky, v ktorých je minimálne 70 % batérie. Takže neriskujete, že sa vám powerbanka vybije hneď na začiatku.
Ak vám jedna powerbanka nestačí na nabitie telefónu, môžete ju tiež vždy vrátiť a zakaždým naskenovať novú. Všetky powerbanky sú plne nabité a pripravené na použitie.
14. Čo sa stane, ak powerbanku nevrátim?
Každý používateľ sa pred naskenovaním powerbanky zaregistruje pomocou platobnej karty. Cenník je na našom webe, priamo v aplikácii alebo na LED displeji zariadenia.
Ak powerbanku nevrátite do 3 dní, nákup sa automaticky ukončí s cenou 30 EUR za produkt.
Ak chcete, powerbanku si môžete aj ponechať. Účelom je však zachovať koncept udržateľného zdieľania, takže powerbanky sa opätovne používajú vo vašom okolí.
15. Čo ak powerbanku stratím?
Môžete nás kontaktovať v aplikácii BatteryBox.
Hotline ju nahlási ako stratenú a odpočíta vám len celkovú sumu 30 EUR za stratenú powerbanku a prenájom.
16. Powerbanka nefunguje?
Stlačte tlačidlo Power on alebo ju vložte späť do nabíjacej stanice a naskenujte novú. Po vložení powebanky do zariadenia do 2 minút je to bezplatne.
17. Nemôžem vrátiť powerbanku späť do nabíjacej stanice?
Možno powerbanka nie je správne otočená.
Skúste ju otočiť. Zástrčky a káble musia byť pred vložením na mieste.
18. Čo ak nie je voľné miesto na vloženie powerbanky?
V aplikácii môžete využiť funkciu Nájdi najbližší BatteryBox s prehľadom všetkých miest vo vašom okolí a ich dostupnosti.
19. Ako môžem kontaktovať hotline?
Hotline v aplikácii BatteryBox je k dispozícii každý deň od 9 do 17 hod na čísle +421 911 245 254 alebo na email support@batterybox.com s odpoveďou do 24 hodín.